€50
per night
Estimated price based on 1 car and 2 persons with a tent, camper or caravan.

Campsite opened from 01 January till 31 December
Arrival
Departure
Days

This campsite is not yet validated by Spottocamp. Are you the owner? Contact us with the button below

I am the owner

Route de St Laurent
66400, Le Barcarès-Port Barcarès
France

Les Tamaris is a campsite with 200 pitches in Le Barcarès-Port Barcarès, France, located in the Languedoc-Roussillon region. Les Tamaris has wifi, a restaurant and an indoor pool. Dogs are allowed on this campsite. You can find several recreational activities on the campsite. There's a playground.

To wash your clothing there are washing machines available

Characteristics campsite

Outdoor pool

Sanitary
Washing machines

Click here if the information about this campsite is not correct or incomplete

Photos

Reviews

Elco
Dutch
Alleen Fransen hier! Het personeel spreekt uitsluitend Frans en geen Engels, wat communicatie bemoeilijkt.Het zwembad is prachtig, groot en niet meer zoals te zien is op de foto's. Het is volledig vernieuwd en zeer ruim! Er zijn voldoende ligstoelen, tenzij je in de namiddag aankomt. Er is ook een leuke speelruimte voor de kinderen. Het animatieteam doet zijn uiterste best, maar spreekt helaas alleen Frans en geen andere talen.'s Avonds zijn er voorstellingen. Uiteraard ook in het Frans. Het ziet er wel gezellig uit.De stacaravan is zeer netjes.Naast de camping is er een evenement met auto's, dat ELKE DAG begint om 21.00 uur en duurt tot ongeveer 00.00 uur. Het geluid is erg storend, een Fransman die non-stop praat door de microfoon en auto's die hun motoren laten draaien en rondrijden.Het is wel leuk dat je goed kunt fietsen in de omgeving.Het sanitair is overal erg vies!We zullen hier zeker nooit meer terugkomen.
7 months ago

Nathalie
Dutch
Camping met alleen stacaravans. Er zijn weinig tot geen Nederlanders, een enkele Belg en voor de rest Fransen. Hierdoor is de animatie ook alleen in het Frans. Stacaravan standaard, maar je leeft het meerendeel toch buiten. Schoon op douchecabine na. Campingwinkel is klein, stokbrood, croissants en chocolade roosjes zijn vers en niet duur. Genoeg aanwezig. Panini en pizza's waren lekker op de camping. Op 2 minuten met de auto zitten 3 grote supermarkten en een bakker. Zwembad is schoon, genoeg bedden en stoelen, leuke glijbanen en professioneel toezicht van badmeesters. Er is een voetbalkooi, trampolines, tafeltennis, fietsen verhuur. Genoeg te doen. Personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij het strand en een grote kermis. Mooie omgeving met mooie, oude dorpen, steden, maar ook natuur.

jeanmi
French
Déçu nous avons décidé pour cette année changer de région, nous avions choisi le tamaris car vu les commentaires et les photos. nous sommes arrivé le samedi à 14h30 et la malheureusement pas de places pour garer son vehicule ensuite plus d'une heure de queue pour enfin atteindre le comptoir de l'accueil. et la encore une perte de temps car au moment de ma réservation j ai bien donné toutes les infos avec les noms prénom et date de naissance d habitude on me demande juste une confirmation mais la non il faut tout redonne( perte de temps ) enfin j arrive au mobilhome et j avais loué un mobilhome 4/6 pers ( 1 lit double et dans la 2 eme chambre 2 lit simple et 1 petit lit superposé ) chance on etait que 4 La terrasse euh demi terrasse juste pour 4 a table alors à 6.......... une fois l installation faite nous allons enfin profiter de la piscine ( on a fait 11h de volant) 30 minutes à la piscine et la un surveillant de baignade nous saute dessus avec de l'agressivité en nous disant les short de bain interdit maillot obligatoire. on lui repond ok mais vu l heure et que ne nous avions pas de maillot, on lui ok demain on ira en acheter sa reponse est direct ok donc pas de piscine. je suis aller voir a l accueil et la encore la queue puis que de nombreuses personnes étaient déçu de lors location... pour mon cas sur le short de bain j explique à la fille de l accueil que cela fait des années que je fais du camping et que oui dans les réglements il est noté pas de short de bain mais que aucun camping ne nous refusait. Sa réponse " ils sont trop bête les camping qui ne respecte pas les réglements. nous avons acheté nos maillots. Mais pendant que les surveillants de bain passaient leur temps à faire la chasse aux short de bain le bassin les toboggans ne sont pas surveillés. J en passe sur les surveillant car normal pas de tongs autour de la piscine, mais eux ils ont le droit d etre en short de bain et d avoir leurs tongs avec lesquelles ils vont à l exterieur (gravillion) puis repassent dans le pédiluve avec leurs tongs pas très logique. àpres la piscine du 1er jour j avais besoin de faire 2 3 courses à leur superette. je demande 3 tomates on me refuse et m'oblige de prendre 1kg. 3h que je suis arrivé et ça me prend déja la tête. pour le départ j ai jamais vu une liste si importante de ce qu il y a faire avant votre depart je sais que l on doit rendre le mobilhome propre mais la...... et surtout quand on voit le tarifs qu ils prennent sur la caution je peux vous dire que vous stressez de ne rien avoir oublié lors de votre départ il faut rendre les clés pour 10h en cas de retard c 'est facturé 30€ la 1/2heures. Sinon c est vrai que parc aquatique est sympa mais on retrouve ça dans tous les campings de cette catégories. En plus il y a un toboggan avec bouée mais pendant notre séjour il n y avait qu une bouée double de disponible 90% du temps. j'arrete là mais pleins d'autre points négatifs

ANNE BETANT
French
Arrivés depuis 2 heures, je me rend au parc aquatique avec mon fils de 7 ans. Nous décidons de descendre le toboggan en U (le wave) assis sur une bouée, suivant les règles de sécurité.La personne chargée du départ des bouées a fait partir celle d'après moi, alors que je n'étais pas encore sortie. J ai donc été percutée par un homme et sa fille de 7 ans, assis sur leur bouée.J'ai été éjecté au sol, la tête et le corps retombant au sol d'une extrême violence, devant plusieurs témoins, choqués.Après un séjour aux urgences (où mon mari m'a amené car les pompiers ont refusé de se déplacer), constatant diverses blessures(luxation de l'épaule, traumatisme crânien entre autre) et une ITT de 8 jours( qui est prolongée depuis 3 semaines), le camping a refusé tout geste commercial, n'a eu aucune humanité (ni de la part du surveillant général de baignade, ni du directeur) La remise des clés a été froide. A ce jour, j'enchaine les rdv, médecin, clinique et chirurgien, alors que cela date du 30 mai. Je déconseille fortement ce camping aux familles .

Paul
Dutch
Camping heeft alleen mobil-homes en kent geen plaatsen voor tenten of caravans. Enkele mobil-homes worden verhuurd, de andere zijn particulier eigendom. Nauwelijks buitenlanders op de camping, alleen Fransen. Dat is jammer. Prachtig zwembad, alleen wat klein voor zo'n grote camping. Wij kunnen ons voorstellen dat er in het hoogseizoen nauwelijks plek is in het zwembad. Winkeltje is piepklein en levert in de ochtend afbak stokbrood voor een dure prijs. Beter brood halen bij de vlakbij gelegen LIDL, ALDI of Supermarché. Met de auto ben je binnen 5 minuten in Les Barcares en aan de Middelandse Zee. Overal in de omgeving zijn mooie stranden.

benoit pellissier
French
accueil installation calme, nous sommes satisfaits

VALERIE VIEVILLE
French
Le plus la piscine - le moins les activités

Sophie Parent
French
Très bien passée .mes enfants dit très super toboggan adors .

franck LAMELYN
French
plus : calme , accueil, disponibilité, prix moins : wc trop petits, souci de chauffe eau et donc manque d'eau chaude régulièrement

nasser chami
French
trop de vis a vis et mobilhome en mauvais etat et musique trop forte;

Brian Mathurin
French
Les enfants ont adoré. Il manque des animations pour les adultes.

Bezemer
Dutch
Accommodatie en ligging zeer goed. Spreken weinig/geen Engels.

M. v.h. S.
Dutch
Prima: dichtbij winkels, McDonalds, kermis, markt. Leuk fietspad langs de kust. Kust is ook dichtbij. Zwembad is ook goed. Minder: weinig Nederlanders, stacaravans zijn prima maar weinig ruimte erom heen en ik vond het benauwd en wat afgezonderd. Veel vaste bewoners en het is dan ook niet een seizoenscamping. Hoog Hi-de-hi gehalte.

Jaap Beek
Dutch
Camping Les Tamaris in Les Bacares (eind juli/begin augustus 2013). Caravan netjes. Animatie spreekt drie woorden Engels. Onze kinderen hierdoor niet gebracht. Zwembad is leuk. Buitenrand zwembad is bobbelig beton, hierdoor haal je makkelijk je tenen open. Er zijn flink wat pleisters door de badmeester geplakt. Merendeel Franse toeristen. Nederlanders misschien 2%. Bij de receptie spreekt men Engels. Klein campingwinkeltje met de eerste levensbehoefte. Iedere dag verse baguette/croissantjes op bestelling. Bij warme windstille dagen, hadden we vanaf 20:00 last van (prik)muggen.Deet muggenspray is geen overbodige luxe. Daarnaast waren we blij dat we aan de rand van de camping zaten, anders hadden we waarschijnlijk last gehad van de avond entertainment. Nu hoorden we alleen op de achtergrond nog de snelweg dit er langs loopt. De markten in het dorpje zijn gezellig. Het strand van Le Bacares loop snel diep af. Het strand van Canet en Roussillon loopt het strand geleidelijker af.

Harrie Loonen
Dutch
Op 10 juni heb k een bezoek gebracht aan deze camping Wandelend met rugzak en tent hoefde ik geen electra en een klein plaatsje bovendien heb ik geen vervoermiddel bij Toen ik mij melde kreeg ik een klein plaatsje toegewezen dat € 30.00 koste. Ik kreeg geen kwitantie. Ik heb tijdens mijn tocht veel meegemaakt maar zo duur was ik nergens uit. Er waren toen ik er kwam meer ( gastvrije ) Nederlanders en die betaalde minder als men alle regelingen bij elkaar optelde. Het is een onoverzichtelijke camping.